понедељак, 10. јануар 2011.

TALLY WEiJL Pre-Spring/Spring 2011. collection

Pre  neki dan sam dobila mail zbog koga sam se mnoooogo obradovala. Pre nekoliko meseci prijavila sam svoj blog na FB strani Tally Weijla. A mail je bio od devojke koja je njihov predstavnik. Predložila mi je da pišem o njihovim kolekcijama, pre nego što stignu u javnost i prodavnice. Danas sam dobila mnogo slika nove kolekcije i jedva sam uspela da smanjim broj. Kolekcija je prava prolećna, cvetići, pastelne boje i lepršavi materijali... Pregršt stvari nosivih u mnogo kombinacija. Mnoge od njih mogu da se nose i danju i noću. Tu su i preslatki šeširići, marame i naočare za sunce. Zašto bih prepričavala, kada sve možete da vidite same :)













































8 коментара:

  1. Camel pantalone, roze baletanke i prva braon tasnica. <3

    ОдговориИзбриши
  2. Moze, slazem se :) Meni se mnogo svidjaju sako-prslucici (ne znam kako da ih nazovem) :)

    ОдговориИзбриши
  3. ja njih bas i ne volim nesto, ali ima simpa stvari sa ovih slicica!

    ОдговориИзбриши
  4. Meni se neke stvari mnogo dopadnu, neke uopste, ali uvek uspem da nadjem nesto :)

    ОдговориИзбриши
  5. jao kod njih je sve lepo na oko, al posle pipkanja. pih.
    ali ajde bar su za male novce :)

    ОдговориИзбриши
  6. slazem se sa Jelenom... nakit i asesoar ipak redovno pazarim! :)

    ОдговориИзбриши
  7. animal print haljininica, braon cipeliske i mala braon torbica......bas, bas mi se svidjaju ...

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...