петак, 28. јануар 2011.

Mini interview sa Ivom Stefanovic

Iva Stefanović rođena je u Beogradu 1978. godine. Završila je modnu akademiju „Istituto Marangoni" u Milanu. Na istoj Akademiji pohađala je i magistarske studije za modni dizajn u klasi profesora i modnog dizajnera Antonia Berardija, nekada glavnog asistenta John Galliana. Učestvovala je na grupnim revijama među odabranim studentima akademije Marangoni koje su održane u Milanu i u vidu izložbe u Londonu. Prvi put se u Beogradu predstavila 2002. godine projektom „Kada vazduh postane tanak" sa fotografom Darkom Dragićevićem. Sarađivala je i sa italijanskim dizajnerom Davidom Mayerom. Od Januara 2005. godine angažovana je kao modni urednik u najpoznatijem modnom magazinu „ELLE”, za domaće tržiste. Brend pod njenim imenom orijentisan je na koncept, ali u velikoj meri i na praćenje trenda. Oformljene su dve linije IVA STEFANOVIĆ, za žene i IVA STEFANOVIĆ MAN, za muškarce.
Dizajnirala je i sopstvenu liniju cipela.

Ja: Šta je ono, što je po vašem mišljenju bio vrhunac mode u prethodnoj godini. Da li postoji jedna stvar koju možete da izaberete, ili ipak ne?

IVA: Nažalost, ne znam da li se to može nazvati modnim vrhuncem, ali mislim da je ovu godinu u modnom smislu obeležila jedna jako tužna vest, a to je smrt Alexandra McQueena. Kao i neizvesnost – da li će ga neko naslediti.
Druga stvar je pojava blogera kao novog modnog medija, i nacin komunikacije koji nas je potpuno opčinio u ovoj godini.
Kao dizajnerske “highlights” izdvojila bih ustoličenje brenda ACNE na modnu scenu, kolekciju Estebana Cortazara za Exito, posle odlaska iz Cacharel-a, haute couture kolekcije brendova Dior i Givanchy za prolece leto 2010, sve sto je Martin Margiela Maison radio ove godine, Dries Van Noten kolekcija za jesen zimu 10/11, Balenciaga uvek, Burberry, Isabel Marant, Marni...i još mnogo toga.

Ja: Kako biste opisali svoj stil oblačenja?
 
IVA: Prilično je promenljiv, kroz godine. Prošla sam kroz razne faze, uglavnom ludovanja sa kolorom, ali u suštini stvari se svode na detalje. Kroz obuću, akcesoare, nekad krojeve, mada u poslednje vreme težim ka jednostavnosti. Crno je ipak večno. Mozda je ovo pitanje za nekog drugog ko me viđa svakog dana.

Ja: Šta vam je bila inspiracija za liniju "Glitter&Bloom"?
 
IVA: Svakodnevni život i stvari koje srećemo tokom dana. Još mnogo nekih unutrašnjih stvari i emocija, ali to nije za javnost, pogotovu ne internet . Kao podrška i sponzori sjajno su se uklopili Banca Intesa, HP kompjuteri, koje su devojke nosile na catwalku...to nam postaje bitno, jednako kao tašna,cipele ili kaput... Moja “žena” je sazrela u raznim pogledima, pa sam imala veliku potrebu da moj povratak na javnu scenu nosi i ekološku poruku. Želela sam da se moj stav po tom pitanju jako glasno čuje pa sam se udružila sa fondom Ecotopia. One su svoje, samosvesne, samostalne, jednostavne i ne plaše se da nose savremeni dizajn!

Sve o Ivi i njenom radu možete da saznate na njenom sajtu www.ivastefanovic.com/









9 коментара:

  1. odlicno Ana! :) a Ivu naravno da volimo, glitter&bloom je divnaaa kolekcija!dopada mi se njen izbor za proslu godinu, jeee za blogere! ;)

    ОдговориИзбриши
  2. meni obe crne haljine, hvala. a slazem se za couture kolekcije, ali i za Martin Margiela Maison.. nekoliko puta me je ostavio daha bez proshle godine :)
    i veliki + za intervjue na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  3. great pics :)

    LOve
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Wow...perfect x)
    Amy

    http://fashionely.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...