субота, 29. јануар 2011.

Fashion & cigarettes


Nepušač sam 3 meseca. Međutim, oduvek su me fascinirale fotografije manekenki sa cigaretama i uopšte ta kombinacija pušenja i mode. Rešila sam da malo proučim kada su se ove dve stvari spojile. 
Pušenje cigareta se kroz istoriju smatralo muškom navikom, a njegova feminizacija vezuje se za početke takozvanih „ženskih“ cigareta, kao i njihove upotrebe u modnim časopisima. Vrlo često, cigarete su glavni dodaci garderobi u modnim editorijalima. Kate Moss posebno je popularizovala ovaj vid fotografisanja. Mnoge manekenke gledaju nas iz časopisa kroz guste oblake dima. Čak su i modni diznajneri, npr. Yves Saint Laurent (koji je kasnije priznao da ne puši cigarete sa svojim imenom, jer mu se ne dopada ukus), Givenchy, Versace, Pierre Cardin dali svoje potpise cigaretama. Krajem '80-ih i početkom '90-ih kreirane su cigarete od 164 milimetara, posebno namenjene ženama, a primer takvih cigareta nalazimo u Madonninom spotu za pesmu „Vogue“. Međutim, kako vreme prolazi, dolaze novi zakoni, pa se cigarete ne nalaze na naslovnim stranama. Međutim, fotografi i urednici časopisa još uvek se ne odriču ovog poroka za svoje editorijale, jer bili mi pušači, ili ne, ne možemo poreći mističnost koju cigarete daju modnim pričama.









8 коментара:

  1. e veruj da cesto razmisljam o svemu ovome..takodje sam bivsi pusac, ali kada vidim ovakve fotografije, prosto pomislim da je cigareta jaaaako cool...iju..
    bravo za post ana! :)

    ОдговориИзбриши
  2. uuh ne podnosim cigarete, ali fotke sa njima izgledaju bas dobro!

    ОдговориИзбриши
  3. @Dijana, hvala :)
    @Vanjac, ja ih ne mrzim, nekad i ludim bez njih, a kada ih vidim ovako na slikama ne mogu a da ne pomislim kako su cool :)

    ОдговориИзбриши
  4. jedna od mojih omiljenih sa cigaretom

    http://26.media.tumblr.com/tumblr_lctkdzTSfE1qf7nd1o1_500.jpg

    ОдговориИзбриши
  5. mmmh cigarets xD
    I love it xD

    And thanks for following
    Amy

    http://fashionely.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...