понедељак, 31. јануар 2011.

Dream a little dream of me...

...I'm sure that my new obsession is singing me that song. Meet this beauty...
...To mi sigurno peva moja nova opsesija! To je ova lepotica...
I saw this book in Mercator mall. The author is fashion journalist Alison Nieder, and the editor is graphic designer Jim Heimann. The book has about 460 pages and it's about 20th century fashion. The price is 37 euros, and I'm starting to save money for it in 3,2,1... NOW!
Uočila sam je šetajući Mercatorom, u knjižari Vulkan. Autor je modna novinarka Alison Nieder, a urednik kulturni antropolog i grafički dizajner Jim Heimann. Knjiga ima oko 460 stranica, a na njima je prikazana moda celog 20. veka. Cena joj je 3700 dinara, a ja sa skupljanjem novca krećem, 3, 4, SAD!










8 коментара:

  1. jaoj ne znam shta da ti kazem ja imam svu silu ovakvih knjiga (popularno nazvanih coffe table books) i zaljubim se, patim, pazarim, odlozim
    i that's it
    hm a mozda je problem u meni, hiperprodukcija sadrzaja u mojoj sobi pa ne stignem ni da prochitam ono shto vec ima
    ah totalna sam distracted by shiny objects svraka

    ОдговориИзбриши
  2. Pa isto i ja. Jedva sam skoro resila da odvojim casopise i posaljem ih u vikendicu (zamisli tek kako bih odlucila da bacim neki?!). Mama me je ucila da knjige nikad nisu visak, tako da me sigurno ne bi grizla savest da kupim sveeeeeeeeeee :D Nema niceg lepseg od sarenih knjizurina koje skupljaju prasinu <3

    ОдговориИзбриши
  3. Videla sam gooomilu ovakvih knjiga u Vulkanu i bivsoj Akademiji, svaki put secem vene na njih ali retko kupujem... Ima vremena ;)

    ОдговориИзбриши
  4. bas je skupa. ./ Dajte neki popust:)

    ОдговориИзбриши
  5. pa ovo je majstorski, ozbiljno.
    i slazem se potpuno za sarene knjizurine sto skupljaju prasinu - hit!

    ОдговориИзбриши
  6. Treba ovo imati na polici!:) Naravno i pročitati.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...