четвртак, 27. јануар 2011.

Kristen Stewart for VOGUE. Too much photoshop?

Same old, same old. Kristen S. i njene facijalne ekspresije. Izvinjavam se njenim fanovima (ako ih ima, još i ako čitaju moj blog), ali ja goru glumicu nikada nisam videla. To je osoba koja smrt, glad, vrućinu i zaljubljenost glumi na isti način. Čitala sam da su joj roditelji neki viđeniji ljudi u svetu filma i tada sam shvatila zašto je i ona ubačena za kao glavni lik u serijal "Twilight". No, nije to najvažnije. Ona je na naslovnoj strani februarskog Vogue. I, ni to nije novost. Ono što je privuklo pažnju su fotografije editorijala, uključujući i naslovnu stranu, na kojoj je Kristen previše fotošopirana. Lice joj je dovedeno do neprepoznatljivosti. Naslovna se ne dopada ni fanovima, ni antifanovima. Meni je ona obična i neinteresantna u svakom slučaju. A vama?







7 коментара:

  1. preterano je, bar meni :/

    ОдговориИзбриши
  2. potpuno se slažem, ne mogu za nju da kažem da je ružna, ali je tako nekako... nit smrdi nit miriše. bez mrvice neke osobenosti, šarma... skroz bezveze.

    ОдговориИзбриши
  3. Uopste ne lici na nju...Ona mi izgleda kao devojka kojoj nije skroz prijatno u sopstvenoj kozi, i to se nekako odrazava na njenu pojavu....

    ОдговориИзбриши
  4. Slazem se sa svima vama, a Stasha je rekla isto sto su napisali mnogi kao komentare na fotografije, da izgleda kao da se ne oseca dobro u sopstvenoj kozi :)

    ОдговориИзбриши
  5. Huj! na drugoj slici pogotovu..treba uvesti zakon za ogranicavanje koriscenja PS

    ОдговориИзбриши
  6. she looks gorgeous on this pictures! :) im a new follower! cool blog!

    Look my blog and if you like it, follow me!!!!

    www.sickbytrend.com

    xx :)

    sBt

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...