уторак, 4. јануар 2011.

Most famous dresses of all time

Listajući najnoviju Graziu, došla sam do članka o poznatim ženama i njihovim omiljenim haljinama. To me je povuklo da po internetu potražim haljine koje su obeležile neki vremenski period, neku ličnost ili događaj. I našla sam nekoliko njih, za koje sam sigurna da svi znaju. Glumice se prepoznaju po njima, a ne one po glumicama. Izgleda da je u tim haljinama neka neverovatna moć. Sinoć sam, nakon odgledanog "Doručka kod Tifanija", čitala zanimljivosti o filmu i pročitala da je Audrey u filmu nosila jednu crnu haljinu, a menjala je samo nakit. Naravno, to je broj 1 haljina na mojoj (a i svetskoj listi). Neke od haljina će se tek proslaviti (ja kao baba Vanga), recimo ona koju će Kate Middleton, buduća žena princa Williama nositi na venčanju. Evo moje liste najpoznatijih haljina svih vremena.

Audrey Hepburn u filmu "Breakfast at Tiffany's". Dizajner haljine je Givenchy.


Marilyn Monroe u filmu "The seven years itch".


Lady Di u svojoj venčanici.

Liz Hurley na premijeri filma "Four weddings and a funeral" u Versace haljini.

Tina Turner u haljini za koju kažu da nikome ne može da stoji bolje.

Julia Roberts na dodeli Oskara 2001. godine u Valentino haljini.
 
I za kraj, haljina o kojoj se ove godine najviše pričalo. Lady GaGa u haljini od mesa, koju je dizajnirao Franc Fernandez.

7 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...