среда, 20. јун 2012.

Quick hello! (Outfit post)

Evo me, nakon skoro mesec dana. Blog je ono što ispašta zbog posla. Redovno pratim druge blogove i tako se hranim, ali morala sam da se javim. Ovih mesec dana sam provela radno, kao i mesec pre toga i onaj pre njega. Pisala sam u ovom postu o mestu u koje idem na more. Radi se o Kritu. Međutim, turistička agencija preko koje sam uplatila letovanje nam je isto otkazala dva i po meseca pre putovanja. Malo je reći da sam nakon tog saznanja pala u depresiju. Letovanje sam uplatila još februara, kako bih se na vreme osigurala. 
1 kratak savet za uplaćivanje putovanja preko turističkih agencija!
Pre potpisivanja ugovora OBAVEZNO proučite sve stavke. U slučaju da agencija nema dovoljno putnika, sva korist je na njihovoj strani. Tako sam ja sada uskraćena za novac koji sam dala, jer će mi isti biti vraćen po kursu evra u februaru, a ne po sadašnjem. Dakle, pre nego što potpišete, pitajte radnika u agenciji da li možete da potpišete novi ugovor u kome će vam u slučaju otkazivanja puta biti vraćen novac po kursu evra na dan povraćaja. 
Ovo je bio kratak savet, kako ne biste prošli kao ja.
Za manje od mesec dana brčkaću se u drugom moru, tako da ova ružna epizoda ostaje iza mene. 
Još jedna lepa vest je Tašnarijin prvi rođendan. Proslavili smo ga porodično, u piceriji. Sa sve Tašnarija kolačićima. Evo jedne slike, preukusni su. Pravio ih je Sasha's homemade cookies
































To bi otprilike bilo to. Sada sledi najnoviji outfit post, u njemu trenutno najomiljenije cvetne pantalone i divna BašBaš majica!
















































Outfit: 
Šešir / Hat, prsten / ring, narukvica / bracelet - Peacocks
Majica / Shirt - BašBaš 
Tašna / Clutch - Tašnarija 
Pantalone / Pants - NewYorker
Sandale / Shoes - Tally Weijl
PHOTOS: MARJAN NIKOLOVSKI

gif maker
gif maker hawaiian dresses for women christmas dresses for women business dress for women

55 коментара:

  1. Анониман20. јун 2012. 13:49

    Pantalone ti odlicno stoje, a sandala sam jos vise odusevljena! Ocekivala sam da su na platformu a ne na stiklu i bas sam se pozitivno iznenadila :) Koliko su bile ako nije tajna? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da nije tajna :) Bile su 3900, uzela sam ih u Nisu u TW-u. Ja nosim 36 i jedva sam ih se dokopala.

      Избриши
  2. Jao cipele su divne. I srecan rodjendan, tasnariji :)

    ОдговориИзбриши
  3. Mnoooogooo su ti lepe pantaloneee! :***

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20. јун 2012. 13:53

    Jel si sesir kupila skoro u BG-u ili ne?
    Sta mislis da li moze sad da se kupi(BG) ?
    SUPER KOMBINACIJA! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sesiric sam uzela prosle godine u Peacocks-u. Nazalost, on je zatvoren u Nisu, ne znam da li u Beogradu jos radi. MOzes da proveris :)

      Избриши
  5. Divno je sve! Savrsene su ti pantalone i sandale!:)

    ОдговориИзбриши
  6. Majica je feenomenalna, ali i cvetne pantalone i sandale! Super!

    ОдговориИзбриши
  7. Super autfit..Ovaj fazon ti bas dobro stoji, a svidja mi se kako ti stoje pantalone. Uzasno mi je zbog Krita, znam koliko si se radovala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Idem na fitnes, pa zato pantalone stoje :D A mozes da zamislis kako mi je bilo kad su mi javili :/

      Избриши
  8. Cipele i pantalone su savrsene! :)
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Ana bas si slatkis......sve mi se svidja...odusevljena sam....

    ОдговориИзбриши
  10. Sve mi se svidja, a pogotovo pantalone. Moram sto pre da nabacim i ja jedne cvetne! :)

    ОдговориИзбриши
  11. Kolacici izgledaju predivno. Svidja mi se tvoj outfit :D

    ОдговориИзбриши
  12. jesu li udobne sandale , poshto imam par platformica TW i preudobne su a ove su totalno prelepe, ali nekako mi deluju visoko!!!

    ОдговориИзбриши
  13. odlican je outfit ne znam sta mi se više svidja... zao mi je zbog putovanja, ali osnovno pravilo je da se cita ugovor, mozes fino da se informises o tome u zakonu o zasatiti potrosaca :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, ali nisam ocekivala od agencije koja vazi za najpoznatiju u Nisu :) Hvala!

      Избриши
  14. Žao mi je zbog tvog putovanja. :( Ali zato, da te obradujem, divan outfit! Mnogo mi se dopada sve što si uklopila, ali majica mi je super! O.O

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Ovo su ti ubedljivo najcool slike dosad, prosto nisam mogla da odolim a da ne komentarisem... Ja sam odusevljena!!! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Baš mi je žao zbog ljetovanja
    Outfit ti je super! :)


    A.
    FASHION IMPERATIVE

    ОдговориИзбриши
  17. cipele,hlače,šešririć,Tašnarija torbica,SVE mi je genijalno! predivno izgledaš!
    :o
    <3
    http://hiamlee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. iskreno i potpuno odusevljena kombinacijom! savrseno do poslednjeg detalja :)
    zao mi je zbog putovanja, ali desava se, nije agencija kriva sto nema putnika :(

    ОдговориИзбриши
  19. lajkam ovaj novi look! :) super je! bravo za ovaj prvi rodjendan, da ih bude jos puno, puno!

    p.s. nadam se da ce vam iz tog razloga, sada letovanje biti jos lepse nego ono za koje ste prvobitno uplatili! :*

    ОдговориИзбриши
  20. hvlace su roedobre pogotovo sa tom torbom i stiklama!
    posjeti moj blog ako zelis, imam oasap giveaway!

    ОдговориИзбриши
  21. super styling...

    http://style-and-cookie.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  22. jaooooo rashnarija kolacici xixixxi predivnost!
    odlican outfit,cipelice su <3

    ОдговориИзбриши
  23. Draga outfit je diiivan :D Totalno prolecni, kao da jos nema 40 stepeni napolju xD Ljubac :*

    ОдговориИзбриши
  24. Cipelice su preslatke... :)
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  25. Fenomenalno,bas ljetni outfit,sandale mi se jako svidjaju :)

    ОдговориИзбриши
  26. Анониман7. јул 2012. 16:28

    lloooooove your panties!and amazing match of shoes and clutch <3 great blog dear!

    ОдговориИзбриши
  27. Анониман15. јул 2012. 19:44

    Super su pantalone! :)

    www.stills.rs

    ОдговориИзбриши
  28. I find on your blog basic ideas and well achieved.

    ОдговориИзбриши
  29. I think the badges idea is really good, thanks for sharing!
    www.elaine-ashire.com

    Do come by to say hi sometime !!

    Elaine xxx

    ОдговориИзбриши
  30. Woah! I'm really enjoying the template/theme of this blog. It's simple, yet effective.
    A lot of times it's very hard to get that "perfect balance" between usability and appearance. I must say that you've done
    a superb job with this. In addition, the blog loads super quick for me on Internet
    explorer. Exceptional Blog!
    Also see my website: tmj neck pain

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...