уторак, 8. септембар 2009.

Make your own kind of music

Dok sedim na terasi i uživam u poslednjim danima leta, razmišljam o mirisima. Svako godišnje doba ima svoj specifičan miris. A mene svaki od tih mirisa asocira na nešto. Leto, koje trenutno mirišem, je slatkasto i lepljivo. Mislim da i pčela koja je u saksiji do mene misli to isto. Mirisi i muzika u meni izazivaju najjače emocije. Ništa ne može da me rasplače tako lako kao pesma koja me na nešto podseća. Isto se tako lako i oraspoložim. Svaka moja uspomena nosi neku melodiju. Kompilacija mog života je šarenolika. Ima u njoj svega i svačega. Dok se jesen opasno približava, pokušavam da sumiram utiske od ovog leta. Bilo je dugo i lepo. Kroz glavu mi prolazi lepeza slika i boja. Ima puno toga za pamćenje. Jedan miris i jedna pesma posebno se izdvajaju. To je miris slatke jezerske vode i tamne zvezdane večeri. Sećam se zvezda i meseca koji se ogledaju u savršeno mirnoj površini vode. Osećam neku setu koja se uvek javi u ovo doba godine. Zašto sa poslednjim avgustovskim danima sva ta magija mora da prestane? No, nije ni to tako strašno. Uvek su tu oni mirisi i pesme da spasu dan. Do sledećeg toplog leta, ja imam svoju pesmu...

Moon River, wider than a mile,
I'm crossing you in style some day…

24 коментара:

  1. يمكنكم متابعة احدث العروض والتخفيضات المقدمة من اسواق العثيم هذا الاسبوع - عروض العثيم

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...