четвртак, 14. новембар 2013.

The compilation of my childhood


Danas ću sa vama podeliti kompilaciju pesama koje su obeležile moje detinjstvo. Imala sam jednu VHS kasetu koju mi je tata napravio, a na kojoj su se nalazile sve njegove i mamine omiljene pesme iz tog perioda. Bila sam jako mala i nisam znala šta su to spotovi, pa sam se malo plašila, malo čudila, a mnogo igrala. Gledala sam brkatog Fredija Merkjurija u suknji, našminkanog Boj Džordža i priznajem da mi danas zbog toga ništa ne fali. Naprotiv, imam jako široka shvatanja. :)
Onda je došao period osnovne škole, poseljačili smo se i sećam se trenutka kada je umesto Eni Lenoks sa kasete zapevala Branka Sovrlić. Na kaseti je napisano "Džudžanske pesme" i bilo mi je zabranjeno puštanje u svim prilikama osim kada sam sama. Srećom, period Branki, Dragana i Dara brzo je prošao, a omiljene pesme iz detinjstva se ponovo bez prestanka vrte. Danas vam ih poklanjam, da ih zajedno slušamo i uživamo.

1 коментар:

  1. Ajme, Shakespeare's Sisters <3 Obožavam tu pjesmu, našla sam je kod mame isto na nekoj staroj kazeti. I onda kad bi me god neko pitao koju muziku slušam, ja bih rekla "Maminu." :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...