четвртак, 7. новембар 2013.

Blue shoes (Outfit post)


Poslednji iz serije postova sa crnim H&M pantalonama. Kao što sam već pisala, idealne su jer se mogu kombinovati sa svim i svačim i mogu se nositi na milion različitih načina. Ovoga puta uz njih sam nosila svoje omiljene cipele (kupljene su za 5 godina mature), H&M jaknicu i jedan od mojih najdražih odevnih predmeta, teksas košulju. 
Vreme je toga dana bilo predivno i uživala sam dok sam sa Marjanom slikala kombinacije. 
Koja vam se, od ove tri, najviše dopada?

Outfit:
Košulja - Mango
Jaknica - HM
Pantalone - HM
Cipele - No name
Tašna - Tašna by Ana Šurdilović 
Sat - DKNY
Ph - Marjan Nikolovski
 
























10 коментара:

  1. Sjajno ! ;)



    http://style-squared.blogspot.ca

    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM



    ОдговориИзбриши
  2. Prelepo je sve, baš onako kako bih se i ja obukla! :) Sve mi se svidja, osim tvoje kose iskreno... (nema ljutiš) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikada se ne ljutim kada mi neko iznese svoje mišljenje i pritom me ne vređa. Nisam sujetna i prihvatam kritike. :)

      Избриши
    2. kosa je bas losa. :|

      Избриши
    3. Niko mi nije hvalio kosu kada nisam imala pramen, pa je sada eto on najvažniji u celom postu. Marketing ;)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...