уторак, 12. новембар 2013.

Floral & Gold (Outfit post)























Kao što znamo cvećkice nisu rezervisane samo za proleće. Obojite jesen u plavo i podsetite se mora. Meni za to služe ova naočare koje obožavam i koje sam kupila upravo na moru kako bih u ovim ledenim danima imala nešto da me veseli i podseća na leto. Zlatno je ovih dana moj prvi izbor kada su detalji u pitanju. Šarenu ogrlicu uparila sam sa torbom i vrhovima cipelica :) Iako je kombinacija slikana pre samo dva dana, naježim se kada vidim svoje bose noge. 
Kako ste vi proveli, kako meteorolozi kažu, poslednje sunčane dane?

As we all know, flowers are not reserved only for spring. Paint fall in blue and recall your days at the seaside. I love this glasses, they are a memory from Greece. I love them because through them I can see the summer. These days I choose gold for details! I paired this gorgeous necklace with my bag and shoes. Although this outfit was photographed only two days ago I got goose bumps when I see my bare legs. 
How did you spend these last sunny days?
Outfit: 
Jakna/Jacket - Foymall (click here) 
Bluza/Blouse - Zara
Pantalone/Pants - No name
Cipele/Shoes - Persunmall (click here) 
Ogrlica/Necklace - Foymall (click here) 
Tašna/Bag - tAŠna by Ana Šurdilović 
Prsten/Ring - Dućanče 
Photos: Marjan Nikolovski 































7 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...