петак, 19. новембар 2010.

Tom Ford’s French Vogue

Tom Ford je gost urednik decembarsko-januarskog broja francuskog Vogue-a. U editorijalu je Lauren Hutton u Fordovim modelima. Na naslovnici je model Daphne Groeneveld koja izgleda kao da je Ford bacio u trans. Kako pišu svetski mediji, Ford je prihvatio ponudu Carine Roitfeld da uredi jedan broj Vogue-a. Urednica je rekla da je Tom ozbiljno shvatio svoju ulogu i da je zaista multitalentovan umetnik. Ford-izdanje koje izlazi 30. novembra, će takođe sadržati fotografije Terry Richardson, a modeli su starije žene koje nisu otišle "pod nož" i što je najbolje od svega, porodične fotografije slavnog dizajnera.


7 коментара:

  1. Tom po meni je istinski umjetnik, jednako kao što je i Carine genijalka. Ne znam da li si gledala njegov film "Single Man", ako ne, obavezno pogledaj! :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Anci, samo da pozdravim i zahvalim, rajf je bezbedno stigao na odrediste :))) Bice post o tome (msm kao zvanicno ;) ) samo da se ja malo konsolidujem sa obavezama :)

    Veeeeliki pozz :*

    Venoma

    ОдговориИзбриши
  3. @bubu - Stoji mi na listi za gledanje :))))
    @Venoma - Rekla mi je drugarica, mnogo mi je drago. Jedva cekam post ^_^

    ОдговориИзбриши
  4. A bome bi i mene bacio u trans!
    I sviđa mi se blog! ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Tom mi je zakon. Toliko! Uvek bio. Od osnovne skole.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...