уторак, 9. новембар 2010.

Blogovska nagrada


Evo odgovora na 9 pitanja na koja odgovaraju blogerke poslednjih dana :)

1. Zašto si napravila blog?
Moj blog je prvobitno bio zamišljen kao online dnevnik, pisala sam priče o tome kako se osećam iz dana u dan. A onda sam uletela u krizu pisanja i nisam imala više inspiracije. Tada sam naletela na blog fRashion koji vodi Marina. Nju sam upoznala pre 3 godine na jednom prelepom mestu, a onda smo se na njenom blogu ponovo srele. E, ona mi je bila inspiracija za blog kakav danas vidite. On će napredovati i dobijati novo ruho :)
 
2. Koju vrstu blogova čitaš?
Sve na šta naletim, a da je zanimljivo.
 
3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
Da, Loreal.

4. A odeće?
Najviše mi se dopada H&M. Stvari ove marke mi je mama kupovala u inostranstvu kad sam bila mladja, a kako ga nema kod nas, snalazimo se sa onim čega ima. Nije mi bitna marka, važno mi je da mi se nešto mnogo dopada, pa je često od Kineza.

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
Dobri puderi, rumenila, maskare i lakovi za nokte.

6. Koju boju najviše voliš?
Hmmm. Obožavam ljubičastu, mada je trenutno ne nosim često. Volim vesele boje, ali što se tiče garderobe najviše volim sivu i braon, najbolje mi leže.

7. Tvoj parfem?
Paco Rabanne Black XS i Lolita Lempicka.

8. Koji film najviše voliš?
Harry Potter, uvek i zauvek!

9. Koju državu želiš posetiti i zašto?
Dosta sam putovala u poslednjih nekoliko godina, ali kao i svima ostalima nikada mi nije dovoljno. Trenutno mi je cilj da odem u NY. Zašto? Pa zbog Carrie i devojaka, hot dogova, Empire state buildinga, NY Timesa, Central parka....


Pravila igre su veoma jednostavna.
Odgovorite na ovih devet pitanja i nagradu prosledite dalje! Ja ne bih mogla da odaberem omiljeni blog, svi su mi predivni i zato ih pratim i svakodnevno čitam.
 

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...