среда, 24. новембар 2010.

Dearest cartoon characters...

Ne znam za vas, ali ja sam ovih dana podetinjila. Razlog za to je sigurno Facebook manija stavljanja slika iz crtanih filmova. Najdraže od svega mi je to što je izumitelj ove akcije moj sugrađanin. Njemu su zbog organjizovanja akcije ukinuli profil, ali nećemo sada o tome, i onako na FB postoji dosta grupa koje se time bave. Verovatno svako ima svog junaka. Ja, međutim, ne mogu da se odlučim za jednog. Svaki od njih je na neki način obeležio moje detinjstvo. Sada vam ih predstavljam. A ko su vaši omiljeni junaci?
                             ANASTASIA

                        BEAUTY AND THE BEAST

                    THE HUNCHBACK OF NOTRE DAME
                                                                     CINDERELLA

                                                                   POCAHONTAS
                                                                       HERCULES

I MNOGI, MNOGI DRUGI...

6 коментара:

  1. divan post..moja, definitivno Mala princeza sirena! I danas napamet znam svaku pesmu iz crtanog filma:))..

    dijanamakeup.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jesi baš sto posto sigurna da je ideja potekla od tvog sugrađanina? jer se svašta pisalo, da je iz grčke poteklo, iz njemačke itd.
    ja nisam podlegla toj maniji jer sam ljena :D ali obožavam crtiće :D

    ОдговориИзбриши
  3. Sigurna sam, glavni event koji je bio postavljen i koji je skupio najvise fanova je osnovao decko iz Nisa, Ivan Matejic. Posle je event preveden na sve jezike. Decko je gostovao u jutarnjem programu :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Kada jednom poverujes u bajke, verujes uvek!:)))

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...