четвртак, 20. септембар 2012.

Tašnarija NEW COLLECTIONS!

Vredno, vredno, vredno smo radili i napokon su tu - dve nove Tašnarija kolekcije. Jedna zasnovana u potpunosti na ovojesenjem trendu burgundy boje, a druga da zadovolji svačiji ukus. Reakcije su savršene, a prošao je samo jedan dan od objavljivanja. Da li vam se dopadaju tašnice? Od skoro se sve mogu poručiti i preko sajta: www.tasnarija.rs
Volela bih da čujem vaše iskreno mišljenje :)
"Jesen u bojama vina





"Autumn/Winter 2012/2013"






























16 коментара:

  1. Super su tašnice, ali ja bih volela da recimo postoji kombinacija dve, tri boje, tako su zanimljivije, meni bar.

    ОдговориИзбриши
  2. Imam jednu Tasnarija tasnicu (jel to pleonazam?! :) ), bež sa plavim rajsom, a magija je u tome sto mogu da je nosim sa biloooo cim, ne znam kako ali uvek 'legne'. Tako da, volim vas! :D
    Poslednja u nizu 'Boje vina' je predivna. Sto se jesenje kolekcije tice, divni su materijali i boje, ali recimo da mi je omiljena tasnica sa slike 24, omiljena boja: boja smaragda, a omiljeni materijal 'kavijar'... :D Pozdrav od Sanele sa Get Sparkly bloga :*
    http://sparklyget.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sve su mi bas predobre. Al' ona cvijetna je moj favorit :)

    ОдговориИзбриши
  4. Crni kavijar i kroko iz boje vina su mmmm <3 ljubav... Odusevila si me :DD

    ОдговориИзбриши
  5. woohoo svega ima :) meni su hit ove u boji vina. Hik! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Crna, zlatna i ona ljubicasta/bordo sa trece fotkice <3

    ОдговориИзбриши
  7. divna kolekcija kao i uvek! srebrna moj favorit! :) please follow us :) tnx http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...