четвртак, 6. септембар 2012.

Loafers - YES/NO?

Videli ste u mom prethodnom postu nove šljokičaste "šunjalice". Po komentarima sam zaključila da su se većini baš one najviše dopale. Kako su ove sezone izuzetno popularna obuća, zanima me da li ih i vi nosite i kakve vam se najviše dopadaju. Evo nekih interesantnih koje sam nakupila na internetu. Koje su vaš favorit?
Are the loafers your fashion YES, or fashion NO? Which pair is your favorite?














 
dress pants for women spring dresses for women black dresses for women

28 коментара:

  1. Hm...zanimljive su, pogotovu YSL, ali ja ih ne bi nosila...jedva i baletanke obujem, za mene postoje letje/zimske cizme,stikle i patike.

    ОдговориИзбриши
  2. oo da ove sa nitnama i bodljama su extra, ovde u Svedskoj se baaas nose :)

    ОдговориИзбриши
  3. meni su super, ne sve, ali ima ih dosta lijepih :)

    ОдговориИзбриши
  4. Nikad necu prezaliti sto nisam narucila te sa top shopa:(((

    ОдговориИзбриши
  5. Meni sjajno izgledaju na drugima koji ih znaju super isforati! Meni se osobno ne uklapaju u sti, a vjerujem da ih ni ne bih tako dobro furala! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Da.
    Imam "Zarine" i za nekoga ko je vrlo probirljiv za obucu, bar kada je udobnost u pitanju, preporucujem svima. Jako udobne, pritom savrseno uklopljive za vecinu prilika. Podsecaju na neki dobar komad nakita, zbog "blink-blink" efekta, pa se stice utisak resavanja dveju stvari. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Nemam jos ni jedne, ali su mi neki modeli odlicni!

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam ih probala a sto se izgleda tice neke mi se dopadaju a neke ne. Zavisi... :D

    ОдговориИзбриши
  9. These are all lovely, but I love the pink pair with studs and the gorgeous red Yves Saint Laurent pair. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Hi honey...I love your blog and I´m following you now. Hope you will follow me too!
    Greetings from Argentina.
    xoxo
    Silvia
    http://bohememoi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. YES ! I have a pair of black studded loafers from Topshop, wear them ALL the time !!!

    ОдговориИзбриши
  12. Yes, I love studded loafers I have a pair in black color! :)

    ОдговориИзбриши
  13. sve su mi krasne ali crne sa zlatno konicu su mi VRH! =)

    ОдговориИзбриши
  14. Uh,uh uh tesko da se mogu za jedne odluciti ima tu par modela koje bih posedovala :) Divan post :) http://tatjanakandic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Ove na drugoj slici mi se najvise svidjaju! :)

    My blog: http://girlfromnk.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...