петак, 27. јул 2012.

Parga, Greece

Napokon odmor. Jedva sam ga dočekala i iskoristila do poslednjeg trenutka. Volela bih da sa vama podelim sve što sam videla, kako bih možda nekome pomogla da se odluči za mesto u kome sam ja bila. Umesto otkazanog Krita, svoj prst na globusu zalepila sam na Pargu. Ovo mesto posetila sam sa roditeljima i sestrom još 2003. godine, kada nije bilo ni u jednoj ponudi i kada su za njega znali samo Grci. Ove godine, zatekla sam potpuno drugačiju sliku. Hiljade i hiljade turista tiskalo se prelepom rivijerom, divno osvetljeni restorani mame muzikom i veselim osobljem. Grcima gostoprimljivosti nikada nije manjkalo. Na letovanje sam išla sa svojom drugom polovinom, pošto Parga važi za jedno od najromantičnijih mesta u Grčkoj. I zaista jeste tako. Pored obilaska grada, mnoge agencije nude primamljiva krstarenja, obilaske jonskih ostrva, odlazak na Krf, ili Meteore. Sve to toplo preporučujem. Ukoliko ste nekada posetili Ohrid, primetićete ogromnu sličnost njega i Parge. Kućice uklesane u brda, uzane uličice, stari grad. Najpoznatija plaža Parge je Valtos beach. Turističke agencije nude smeštaj ili u centru grada, ili u blizini te plaže. Nas dvoje smo se odlučili za centar, s obzirom da je uveče življe i zanimljivije. Do plaže Valtos se dolazi prelaskom preko prilično visokog brda, pa je potrebno oko 15-20 minuta pešačenja. Kako bi se to izbeglo, na svakih pola sata brodići voze do plaže. Vožnja za jednu osobu u jednom smeru košta 2 evra. Parga je za nijansu skuplja od ostalih mesta u Grčkoj u kojima sam bila. Informacija koja je važna za one koji vole da koriste ležaljke i suncobrane na plaži je da su oni čak 8 evra, iako se u tu cenu ne uračunava piće na plaži. Ostatak Grčke drugačije funkcioniše. U većini mesta se za 2 pića dnevno dobija i mogućnost korišćenja ležaljki i suncobrana. Piće na plaži je između 2,5 i 5 evra, zavisi od toga šta volite da pijete. Girosi su izvanredni i koštaju 2 ili 2,2e. Za jednu prosečnu večeru u restoranu potrebno je izdvojiti od 20 do 30 evra. Krstarenje ostrvima je oko 40, mada će vam vlasnici agencije malo smanjiti cenu ako im kažete da ste iz Srbije. Kupovinu garderobe u Pargi ne preporučujem, jer je sadržaj isti kao u bilo kom butiku u Srbiji, a cene su i do 5 puta veće. Ono što verovatno najviše zanima ljude je more. A ono je u Pargi savršeno. Bistro Jonsko more je jedno od najlepših. Voda je izuzetno čista. Čak je i gradska plaža i više nego pristojna, pa se može ići na nju, ukoliko je Valtos za nekoga daleko. Nadam se da sam vam bar malo pomogla, a sada slike :)














































Ph: Marjan Nikolovski
purple dresses for women evening dresses for women dress suits for women

21 коментар:

  1. This blog is really lovely, I always find good ideas here.

    ОдговориИзбриши
  2. super fotke...obozavam ovakve postove,gdje niti jedna sitnica ne ostane nedorecena...:)

    ОдговориИзбриши
  3. Letovala sam u Pargi pre 4 godine. Ne ocekujuci previse,bila sam zatecena... fascinirale su me arhitektura i lepota grada, plaza do koje se dolazi setnjom kroz maslinjake...Prosle godine, u povratku sa Lefkade, naravno, morali smo da svratimo i do Parge da napravimo pauzu. Svima rado preporucujem Pargu za neko od narednih letovanja i obavezno izlet do Paxosa i AntiPaxosa...fotografije su odlicne

    ОдговориИзбриши
  4. Divno:)... Podseca me pomalo na Neos Marmaras, bar po slikama:)

    ОдговориИзбриши
  5. Kao sa razglednice mesto.
    Ti preslatka.
    Slike su super.

    ОдговориИзбриши
  6. Uzivaj. Super su slike. Poseti i mene na http://milanasweetlife.blogspot.com/ kritike i pohvale su dobrodosle!

    ОдговориИзбриши
  7. Divan, informativan post! Vredi razmisliti o toj destinaciji :)

    ОдговориИзбриши
  8. Divno!Nisam jos cula da je neko isao,moram malo googlati,jer bas trazim mjesto za odmor;)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  9. izgleda kao preslatko mesto, nadam se da si uzivala :)

    ОдговориИзбриши
  10. Divnooo! I ja sam bila vrlo blizu, na Lefkadi :)

    ОдговориИзбриши
  11. divne slikice, vidim da si se odlicno provela!

    ОдговориИзбриши
  12. Divna Grcka :) Poseti moj blog http://verujemusnove.blogspot.com/ :)

    ОдговориИзбриши
  13. Nadaam se da si se lepo odmorila :) ja saam nova u bloginguu,paa bacite pogled svakii dan :)

    http://blahblahxoxo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...