недеља, 27. фебруар 2011.

Robert Pattinson for Vanity Fair

Statistike su mi otkrile da je najtraženiji pojam koji dovodi do mog bloga ime Roberta Pattinsona. Nisam mogla da se setim koji je to moj post bio posvećen njemu, a onda sam otkrila da je to onaj o najbolje obučenim Britancima (ovaj). Te tako reših da pišem o njemu i podignem čitanost :) Naime, Robert će se naći na naslovnojo strani aprilskog Vanity Faira, i to četvrtu godinu za redom! Ovaj moderni vampir izgleda ne gubi na popularnosti. A i kako bi kada upravo snima 4., najvažniji deo sage "Twilight". Poslednji nastavak se zove "Breaking Dawn" i u njemu se rešavaju svi problemi između smušene Belle i privlačnog Edwarda. Fotografije koje sam pronašla su sa snimanja, a fotograf je genijalna Annie Leibovitz.
Stats tells me that the most searched keyword for my blog was the name of Robert Pattinson. I couldn't remember where did I write about him, but then I found my post about best dressed Brits (here). So, I decided to write about him and raise my popularity. I'm just kidding :) So, the news are... Robert is going to be on the cover of Vanity Fair, again! For the fourth time! This modern vampire is always popular. But, that's normal when he is filming the last part of "Twilight" saga. The last movie is called "Breaking Dawn" and there we will see the end of problems and the victory of love between Bella and Edward. These photos are from the photoshoot of VF, and the photographer is great Annie Leibovitz.























Evo i prethodnih / And here are the old ones



9 коментара:

  1. Nikako nisam mogla da ga smislim, mada, kad malo bolje razmislim...

    ОдговориИзбриши
  2. jaoo on je meni tako dosadan... :) ne znam zasto tolike zene/devojcice lude zbog njega!

    ОдговориИзбриши
  3. sweet Blog ♥

    hugh serah

    http://serah-de-fashix.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. @Venus, uzmi samo pogledaj neki film pa ce ti se dopasti :)
    @Vanja, nije dosadan kad ga gledas u dobrim filmovima. Uzmi gledaj Little Ashes, kad glumi Salvadora Dalija.
    @Sarah, thank you!

    ОдговориИзбриши
  5. meni je divan i kao vampir! izvinte molim vas, R, izvoli moj beli vrat! :)))

    ОдговориИзбриши
  6. nisam bila neki ljubitelj twilighta a onda sam se nakanila da odgledam i ZALJUBILA SE! ali ne u njega vec u onog malog crnog zaboravih mu ime :-D

    ОдговориИзбриши
  7. @Marina, tooooooooooooooo :)
    @Stasha, cekaj tek da vidimo krajnji proizvod :)
    @Zorannah, Taylor Lautner aka Jacob :)

    ОдговориИзбриши
  8. Robert je najbolji i najlepsi....:)))

    http://zoka95.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...