петак, 25. фебруар 2011.

Gerard Pique for H.E. MANGO

Nikada mi se nisu sviđali fudbaleri, ali prošle godine, dok sam gledala Svetsko prvenstvo u fudbalu, jedan mi je zapao za oko :) To je Gerard Piqué, defanzivac (hahahaha, to me momak naučio) španske reprezentacije. Pique je novo zaštitno lice muške kolekcije H.E. Mango. On je potpisao ugovor za 2 sezone, proleće/leto i jesen/zima 2011. Gerard je izabran zbog uspeha i profesionalizma koje je pokazao osvajajući prvo mesto svetskog prvenstva (mada ne sumnjam da je i izgled imao veliku ulogu). On je ovih dana u centru pažnje i zbog špekulacija da je u vezi sa Shakirom. Fotograf kampanje za Mango je Francesco Carrozzini.
I have never liked footballers, but last year, when I was watching World cup, one of them have caught my attention. That's Gerard Pique, defender (hahaha, I know that because of my boyfriend) of Spain representation. Piqué has signed a contract to become the new star of the H.E. by MANGO Spring/Summer and Autumn/Winter campaigns. Success and professionalism were essential requirements for the brand when choosing the young footballer, who was on the winning team in the 2010 World Cup in South Africa. He is in focus these days, because of a gossip about his relationship with Shakira. Photos by Francesco Carrozzini.


16 коментара:

  1. može ovaj kaput meni?:)))):)

    ОдговориИзбриши
  2. prvi put ga vidim! :) toliko o mom znanju o sportistima! ali mi mango HE ima super stvari!

    ОдговориИзбриши
  3. Aaaa, Vanja, ja sam celo leto provela gledajuci fudbal i slusajuci pesme sa SP-a :) Mnogo je bilo zanimljivo, hocu opet leto :(

    ОдговориИзбриши
  4. bas sam sada isto komentirao na jednom blogu
    da je sve super al sto nam to znaci kad nema
    muskog manga u hrv

    ОдговориИзбриши
  5. @Slavice, vise nego zanimljiv, narocito kad igra Spanija :)
    @LovreP, nemamo ni H&M, pa pisemo o njemu :( Bar da parimo oci, ako vec nista drugo ne mozemo :)

    ОдговориИзбриши
  6. Super im je muska kolekcija, i on izgleda super, mada nisam do sada znala koje, ali o fudbalu skoro da ne znam nista...;))Sako sa prve slike mi je fenomenalan!

    ОдговориИзбриши
  7. Hoću i ja kaput!:) Ako ga Jovana dobije ostaće bez njega hehehe :)

    ОдговориИзбриши
  8. ccccc jos cu poceti pratiti fudbal! dobar mali, a dobre i stvari!

    ОдговориИзбриши
  9. ana fudbal girl :) super su stvari za Mango HE iako ga nema na našim prostorima uživam u slikama, valjda negdje vani uletim pa nešta kupim :)

    ОдговориИзбриши
  10. Barcelona♥ Ziveo fudbal i fudbaleri! :)) Divan on jos divnija kolekcija ♥
    :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...