субота, 25. септембар 2010.

Karolina Goceva za Ana on heels :))))

Makedonska pevačica Karolina Gočeva poznata je u svojoj zemlji, ali i kod nas kao modno osvešćena devojka. Njene odevne kombinacije na nastupima i snimanjima privlače veliku pažnju. Sa njom sam razgovarala o omiljenim krpicama i kreatorima, a dala je i savet devojkama šta sme, a šta ne sme da se radi kada je oblačenje u pitanju.



Ana: Kako bi odredila svoj stil?
Karolina: Ne znam tačno, možda je najbliže objašnjenje sporty - elegance, zato što volim da kombinujem svakodnevne i jednostavne parčiće sa nekim ekstravagantnijim.

Ana: Da li ti je bitno da stvari budu markirane, ili kupuješ i jeftinije komade?
Karolina: Nije mi bitno da budem markirana od glave do pete, smatram da je bitno da cipele i tašna budu najskuplji što možete da priuštite, a kada je garderoba u pitanju barem žene mogu da eksperimentišu. Ima mnogo slučajeva da žene koje mogu da priušte sebi brendiranu garderobu nemaju izgradjen stil, pa izgledaju kao papagaji zato što su skinule lutku iz izloga. Znači, mnogo je važnije da znate da nosite to što je na vama.

Ana: Gde najčešće kupuješ?
Karolina: Kupujem svuda, ali nikada ne idem u klasičan "shopping" zato što me nervira pomisao da ceo dan treba da provedem u prodavnicama i tada, po običaju, ne nadjem ništa što mi treba. Najlepše komade garderobe i kupujem slučajno, kada idem na kafu ili u šetnju, ili kada pravim društvo nekoj drugarici u shoppingu. :)

Ana: Koji ti je najomiljeniji komad garderobe?
Karolina: Trenutno su to farmerice "Marc Jacobs" u kojima sam nastupila na trgu u Nišu, kao i jedna letnja haljinica u prelepoj pink boji koja nije markirana, ali je sa zadovoljstvom nosim. Vreme je još uvek toplo, pa zato pričam samo o letnjoj garderobi :)))

Ana: Rad kog kreatora ti se najviše dopada?
Karolina: Nemam nijednog omiljenog, jedino bih rekla da mi se dopada kako mi stoje tesne, najjednostavnije haljine Dolce & Gabbana, a u poslednje vreme mi se sve više svidjaju cipele Christian Louboutin.

Ana: Šta bi savetovala devojke? Kako je najlakše biti trendi?
Karolina: Ne imitirajte nikoga, ako ne znate šta da obučete uvek izaberite jednobojnu haljinu, obavezno imajte farmerice koje vam dobro stoje i NIKAKO, ali NIKAKO nemojte da nosite falš tašne poznatih brendova kao što su LV i Gucci, zato što ništa ne izgleda jeftinije od falš tašne, a primećuje se na kilometar, koliko god da mislite da ste izabrali dobru kopiju.


4 коментара:

  1. Oh,your blog is very nice .I really like it ^^!



    ..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥.
    ♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
    ♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
    ♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
    ♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
    ♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
    ♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
    ♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥


    ----------------------------------
    Welcome to my websites : In there where have a lot of wallpapers, themes for desktop , for mobile and themes for media . Especialy all free ^^!
    http://9wallpapers.blogspot.com
    http://theme4desktop.blogspot.com
    http://theme4cellphone.blogspot.com
    http://theme4media.blogspot.com
    http://wallpaper4cellphone.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. divota... Jesi li ovo specijalno za blog radila ili za neki drugi medij... ?

    ОдговориИзбриши
  3. Za blog :) Cim sam joj poslala pitanja, odgovorila mi je i odusevila me onim sto je napisala. Stvarno je sjajna :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...