среда, 29. септембар 2010.

IS "SEX AND THE CITY" DEAD??????


Upravo sam pročitala. Chris Noth (Mr Big) rekao je pre 2 dana, na premijeri nekog (sada je nevažno kog) filma da je "Sex i grad" umro. Gotovo, the end, final! NEEEEEE! Zverka je za to optužio kritičare i novinare, naročito magazina "New York". Na pitanje novinara ovog magazina da li će biti trećeg dela filma, Noth je odgovorio: "Gotovo je. Franšiza je mrtva. Novinari su je ubili. Vaše je*ene novine su je ubile. New York magazin. Kao da su se svi kritičari sastali i rekli "Ovaj film mora da umre". Svi su imali identične kritike, kao da niko od njih nije ni pogledao film". Kritičari priznaju svoju krivicu i kažu da je neko napokon morao to da uradi. E, što se mene tiče, imam samo jedno da kažem : "Critics, FUCK YOU VERY, VERY MUCH!!! I WANT MY SATC BACK!!!"


5 коментара:

  1. Hehhe, ma dobro. Sa tako losim lokalnim tv stanicama, imacemo reprize serije do kraja nasih zivota. Bar to. Ja ne dijelim misljenje sa kriticarima. Stvarno sam uzivala u drugom dijelu filma, i dobro sam se nasmijala. Zar Sex i grad iko moze ozbiljno iskritikovati ? Serija i film su namijenjeni cisto da zabave nas zene, i ponekog muskarca, pa zasto su se uopste mijesali...Fuj!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja iskreno nisam bila odusevljena kada sam ga gledala prvi put, ali sam posle 3. promenila misljenje. Ali to je moje, ja obozavam Sex i grad i samo sam ocekivala nesto drugo, zato sam bila razocarana. A stvarno ne znam sta su oni ocekivali...

    ОдговориИзбриши
  3. ja sam za kraj. neke stvari ne treba siliti.
    keri je bila super, i sad je zabavna, ali se vidi da vishe nemaju shta da kazu i da ih je pojela komercijalizacija.
    u prvim sam redovima SATC fanova i dopao mi se drugi deo filma. ali 'ladno bih mogla da zivim bez nastavaka.
    uvek mogu da ubacim DVD i uzivam prvim sezonama serije.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja glasam za seriju, ipak je mnogo bolja od filmova. Iako kategoricki odbijam da gledam nesto kad ga repriziraju na tv-u po 3x, ovo ne mogu da promenim kada naidjem :)

    Jako simpatican blog btw, pratim te :)

    xoxo

    Venoma

    ОдговориИзбриши
  5. @Jelena - Meni je nekako ostalo nedoreceno. Ne mogu da verujem da na kraju Carrie i Big nece imati dece. Meni to mnogo fali u filmu. Nadam se da to cuvaju za 3. deo :P
    @Venoma - Hvala ti puno, pratim i ja tebe.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...