четвртак, 30. август 2012.

Thassos island

Uh... Kako je teško vratiti se u realnost posle divnih slanih dana, kada u glavi imate samo paučinu, a na njoj slamnati šešir. Poslednjih 15 dana provela sam u Grčkoj sa mamom i tatom. Preporodila sam se i nauživala. Ovo je bio moj treći boravak na prelepom Tasosu. Ovo ostrvo prosto mami da mu se ponovo vraćate i sigurna sam da mu ni sledeće godine neću odoleti. Još jedna čar ovog letovanja bila je u tome što smo kampovali. Misim da oni koji nikada nisu bili u kampu zaista puno propustili. Nema boljeg osećaja od spavanja (skoro) pod vedrim nebom. Od ujutru do uveče jedino što udišete je divan miris borova, a ništa ne može da zameni hlad maslinovog drveta. Kamp se nalazi u mestu Pefkari, oko 2 km od grada Potosa. U Potosu sam bila prošle godine, to je "najživlje" mesto na ostrvu, idealno za noćni život. Mama, tata i ja smo Tasos obišli uzduž i popreko. Ono što morate da obižete ukoliko se odlučite za letovanje na Tasosu su naravno ostali gradovi, glavni grad Limenas (Thassos), kao i preslatku Limenariju. Pravo čudo prirode predstavlja Giola, "rupa" u steni koju su napravili morski talasi i koja izgleda nestvarno. Takođe, nikako ne treba propustiti grčku jagnjetinu u selu Theologos. Mislim da sam na ovom letovanju zaradila i nekoliko dodatnih kila, ali tako je to kada ste na moru sa mamom i tatom i kada vas čuvaju kao oči u glavi. Tasos je pun predivnih plaža sa kristalno plavom bojom. Neke od njih su Notos, Psili amos, Paradise beach, Golden beach. U povratku smo svratili u Kavalu, gde sam obavila više nego uspešnu kupovinu. O tome u sledećem postu. A sada, neka fotografije govore :)





559016_3741353608508_712779655_n.jpg
professional dress for women comfortable dress shoes for women maxi dresses for tall women

19 коментара:

  1. Kako si mi evocirala divne uspomene..ja sam prvi put bila ove godine u junu i odusevljena sam Tasosom,lepota bozija,mirisi najintenzivniji do sada,voda cista,plaze po mom ukusu,a mestani skoro pa rodbinski naklonjeni prema Srbima..
    Pefkari ima bas lepu plazu..slike su ti super i kupaci :)samo gde je tu neki clutch iz Tasnarije da se malo vidi ?:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, bas je tako kako kazes, stvarno. A sto se tice tasnica, nosila sam ih samo uvece, ali nesto mi te slike nisu ispadale kako treba :/

      Избриши
    2. Razlog vise da opet odes na Tasos :)))

      Избриши
  2. Ona prva recenica - kako je tesko vratiti se u realnost - upravo to :-D ! Vidimo je da je bilo divno na moru, a ti si preslatka <3 !

    ОдговориИзбриши
  3. Skoro niasm cula da je neko bio na moru sa mamom i tatom :)))


    Vidi se da ste uzivali.
    Bas su lepe fotke.

    ОдговориИзбриши
  4. Ahh nas divni Tasosss :D I ja se vratila pre par dana xexex slike su divne

    ОдговориИзбриши
  5. Bila, do pre par nedelja (sto zanci da sam psihicki jos tamo ;)) isto sa mamom i tatom u Potosu. Poznat mi je ceo ovaj scenario sa sve kilogramima viska zbog silnih hedonističkih tura ;). Raj za sve ljubitelje mora!

    ОдговориИзбриши
  6. Nista bolje od kampovanja na moru!
    Rupa u steni je hit, na Kefaloniji sam ih videla vise nego igde..samo su manje!
    Trebali smo ove godine na Tasos, ali smo odustali..he!

    ОдговориИзбриши
  7. divne, predivne slike! vidi se da si uzivala :)

    ОдговориИзбриши
  8. jako lijepe fotke...super...

    http://style-and-cookie.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Apsolutni sam fan ovih predivnih slika sa sesiricem... :)

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Jimmy Choo Bridal Shoes Series

    jimmy choo Sandals
    jimmy choo wedding heels
    jimmy choo Sandals Champagne
    jimmy choo heels
    Jimmy Choo Wedges
    Jimmy Choo Flats
    Welcome to our [url href="http://www.uubc.net"]Jimmy Choo America Shoes [/ur]Store Online. jimmy choo Leather Sandals
    Jimmy Choo Bridal ShoesSliver is a delicate and pretty choice with dresses or pants. These dainty Jimmy Choo Shoes work well with feminine attire, offering an option that works well if you prefer a lower heel.


    chanel Purse and chanel handbags

    Welcome to our [url href="http://www.chanel-com.com"]chanel America Shoes[/url]Store Online.
    Chanel Shoulder Bags
    Chanel Classic Bags
    Chanel Bubble Bags
    chanel Classic handbags
    coco chanel
    Chanel Belt Red
    Chanel Shoulder Bags Black
    chanel maxi bag

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...