четвртак, 30. август 2012.

Thassos island

Uh... Kako je teško vratiti se u realnost posle divnih slanih dana, kada u glavi imate samo paučinu, a na njoj slamnati šešir. Poslednjih 15 dana provela sam u Grčkoj sa mamom i tatom. Preporodila sam se i nauživala. Ovo je bio moj treći boravak na prelepom Tasosu. Ovo ostrvo prosto mami da mu se ponovo vraćate i sigurna sam da mu ni sledeće godine neću odoleti. Još jedna čar ovog letovanja bila je u tome što smo kampovali. Misim da oni koji nikada nisu bili u kampu zaista puno propustili. Nema boljeg osećaja od spavanja (skoro) pod vedrim nebom. Od ujutru do uveče jedino što udišete je divan miris borova, a ništa ne može da zameni hlad maslinovog drveta. Kamp se nalazi u mestu Pefkari, oko 2 km od grada Potosa. U Potosu sam bila prošle godine, to je "najživlje" mesto na ostrvu, idealno za noćni život. Mama, tata i ja smo Tasos obišli uzduž i popreko. Ono što morate da obižete ukoliko se odlučite za letovanje na Tasosu su naravno ostali gradovi, glavni grad Limenas (Thassos), kao i preslatku Limenariju. Pravo čudo prirode predstavlja Giola, "rupa" u steni koju su napravili morski talasi i koja izgleda nestvarno. Takođe, nikako ne treba propustiti grčku jagnjetinu u selu Theologos. Mislim da sam na ovom letovanju zaradila i nekoliko dodatnih kila, ali tako je to kada ste na moru sa mamom i tatom i kada vas čuvaju kao oči u glavi. Tasos je pun predivnih plaža sa kristalno plavom bojom. Neke od njih su Notos, Psili amos, Paradise beach, Golden beach. U povratku smo svratili u Kavalu, gde sam obavila više nego uspešnu kupovinu. O tome u sledećem postu. A sada, neka fotografije govore :)





559016_3741353608508_712779655_n.jpg
professional dress for women comfortable dress shoes for women maxi dresses for tall women

17 коментара:

  1. Kako si mi evocirala divne uspomene..ja sam prvi put bila ove godine u junu i odusevljena sam Tasosom,lepota bozija,mirisi najintenzivniji do sada,voda cista,plaze po mom ukusu,a mestani skoro pa rodbinski naklonjeni prema Srbima..
    Pefkari ima bas lepu plazu..slike su ti super i kupaci :)samo gde je tu neki clutch iz Tasnarije da se malo vidi ?:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, bas je tako kako kazes, stvarno. A sto se tice tasnica, nosila sam ih samo uvece, ali nesto mi te slike nisu ispadale kako treba :/

      Избриши
    2. Razlog vise da opet odes na Tasos :)))

      Избриши
  2. Ona prva recenica - kako je tesko vratiti se u realnost - upravo to :-D ! Vidimo je da je bilo divno na moru, a ti si preslatka <3 !

    ОдговориИзбриши
  3. Skoro niasm cula da je neko bio na moru sa mamom i tatom :)))


    Vidi se da ste uzivali.
    Bas su lepe fotke.

    ОдговориИзбриши
  4. Ahh nas divni Tasosss :D I ja se vratila pre par dana xexex slike su divne

    ОдговориИзбриши
  5. Bila, do pre par nedelja (sto zanci da sam psihicki jos tamo ;)) isto sa mamom i tatom u Potosu. Poznat mi je ceo ovaj scenario sa sve kilogramima viska zbog silnih hedonističkih tura ;). Raj za sve ljubitelje mora!

    ОдговориИзбриши
  6. Nista bolje od kampovanja na moru!
    Rupa u steni je hit, na Kefaloniji sam ih videla vise nego igde..samo su manje!
    Trebali smo ove godine na Tasos, ali smo odustali..he!

    ОдговориИзбриши
  7. jako lijepe fotke...super...

    http://style-and-cookie.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Apsolutni sam fan ovih predivnih slika sa sesiricem... :)

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...