четвртак, 27. октобар 2011.

Think pink! (Outfit post)

Mnogo volim outfit postove, ali tako retko imam priliku da iste i postavljam. Naime, fotograf, fotoaparat i ja smo u totalnom vremenskom disbalansu. Posao zove, šta da se radi :) Morala sam da vam pokažem svoj vintage pink mantilić, obožavam ga. Sašila ga je moja teta, pre 20-ak godina. Šareni stubovi blizu moje zgrade poslužili su nam kao background, mnogo su slatki. 
I adore outfit posts, but I don't have an opportunity to post them so often. My photographer and I are in time mess. I had to show you my favorite vintage coat, made by my aunt about 20 years ago.













































Outfit:
Pink coat - Vintage (Made by my aunt Vanja)
Sweater - Terranova
Shorts - Amisu
Shoes - Amisu
Bag - Tally Weijl
Sunglasses - Polaroid
Ring - Six
Ph: Marjan Nikolovski :)
Photoshop: Me :D

25 коментара:

  1. i think pink! lakic, koji je? :)

    http://soupandfish.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Bas mi se svidja kaputic, i slike su lepe, kao i uvek! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Баш ми се свиђа теткин мантилић и како се слажу тиркизни нокти са њим! Торба и шортс су сјајни, баш како ја волим! :))) Та торба ми је промакла прошле зиме...

    ОдговориИзбриши
  4. Super su slike! A mantilic sam chini mi se videla uzivo :)

    ОдговориИзбриши
  5. I meni se sviđa torba!:) takva jedna bi mi trebala :)

    ОдговориИзбриши
  6. nikad ne bi rekla da je ovo palto tako staro

    ОдговориИзбриши
  7. Skroz te razumem za slikanje ;) Imam isti problem.
    Sto se outfita tice sve pohvale, slicice su divne! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Super kombinacija... Ali torba mi se posebno svidja! :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Divan je mantil!
    Ove fotke pored stubova u boji su fenomenalne!;)

    ОдговориИзбриши
  10. Obozavam ovaj outfit! Divan je tetin kaput, prugice, cool torba...! :)

    ОдговориИзбриши
  11. Savrseno izgledas! Mantilic i prsten su prelepe, a i torba =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Uf, jako mi je dobar kaputic! Svetli bukvalno! Sličice su ti divne! :)

    ОдговориИзбриши
  13. Dopada mi se i mantilic i njegova boja :) Imam dugacak kaput u istoj toj boji,koji obozavam.

    ОдговориИзбриши
  14. Sve mi je super od kaputica do slika!Sve na svom mjestu!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  15. pink plus prugice- odlicno, super je taj kozni sorcic!
    nasmejala si me za ovaj tvoj disbalans, nekad bas nece pa nece da sve bude kako treba :)

    ОдговориИзбриши
  16. Prelep mi je ovaj mantil, a i cipelice su preslatke :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...