недеља, 4. септембар 2011.

Recommendation for Sunday - PRETTY LITTLE LIARS!

Obožavam nedelju! Dok sam bila đak, nikako je nisam volela, ali sada mi je ona divan dan za odmor i uživanje. Nedeljom najviše volim da gledam omiljene serije. Obzirom da sam fanatik za iste i da istovremeno gledam i po 4-5, želim da podelim sa vama jednu od omiljenih. U pitanju je serija "Pretty little liars". U Americi je počela sa prikazivanjem prošle godine i u toku je 2. serijal. Radnja serije se dešava u malom gradu Rosewood. Pet najboljih drugarica surovo su razdvojene kada je jedna od njih nađena mrtva. Ostale četiri progoni nepoznata osoba, potpisana samo slovom "A". Moto serije je "Two can keep a secret, if one of them is dead." Trenutno traje letnja pauza, pa će nova epizoda biti prikazana za Noć veštica, a ceo serijal nastavlja se januara. Uživajte!
I want to share with you one of my favorite TV series. You have maybe heard about "Pretty little liars". It's about five best friends in little town called Rosewood. One day, Alison (one of the girls) was found dead. The other girls started to receive messages from someone called "A". He, or she, knows all their secrets. The main line of series is: "Two can keep a secret, if one of them is dead." It's summer break now in USA, so we can watch one new episode in October and the rest in January. This TV show is my recommendation for Sundays! Enjoy!




24 коментара:

  1. I meni je jedna od omiljenih i jedva cekam nove epizode :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jedna od omiljenih.Odgledala sve epizode,jedva cekam da im se zavrsi ova pauza.Takodje cekam da krene i Gossip Girl,90210 i naravno The Vampire Diaries! :D

    ОдговориИзбриши
  3. obozavam ovakve serije!!!
    Jos ako su glumice dobro obucene... :D

    Moja preporuka za seriju je CASHMIRE MAFIA
    prikazivala se u jednom momentu na pinku,
    kostime je radila patrisa fild.

    Jos jedna preporuka je LIPSTICK JUNGLE
    tu seriju nisam stigla da odgledam do kraja!!!

    Ja sam serija manijak, filmove uopste ne gledam!
    Obozavam skupe americke serije! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Obavezno pogledajte!
    @Cinnamon, gledala sam Lipstick jungle i mnogo mi je krivo sto su prekinuli snimanje, bas je bila dobra. Skinucu Cashmire mafia!
    A u ovoj seriji se super oblace, svaka ima svoj stil, ali mi se skoro uvek svidjaju :)

    ОдговориИзбриши
  5. Na kom programu je ova serija, zanimljivo izgleda? :D

    ОдговориИзбриши
  6. Nema je na nasim televizijama, skidam je preko torrenta :)

    ОдговориИзбриши
  7. nee ne ne
    ne smem da se navucem na jos jednu seriju :)))
    cekam GG i skidam se sa svega ostalog :)

    ОдговориИзбриши
  8. Danas sam gledala 19.epizodu 2.sezone na kompu,slucajnost:) Nemoj ni pocinjati gledati Cashmere mafia,navuci ces se,a cini mi se da je vec oko 7.epizode prekinuto snimanje:-S
    Gossip girl rules!;)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  9. pogledala sam bila trailer kad je tek izasla serija ali dosta mi je bacala na GG pa nije mi se dalo..ipak iscekujem svoj GG 27.9 :D

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Ok je serija,ja sam na prvoj sezoni ali mi nije naj svakako.Tu su True blood i Entourage koji idu u Americi,a pratim Being human,90210 i razne druge,sta reci kad je neko freak:)

    ОдговориИзбриши
  11. JA sam odavno prestala da palim TV :) Mozda propustam dobru seriju ali ne palim ga vise ;)

    ОдговориИзбриши
  12. CASHMERE MAFIA JE ODLICNA , NAZALOST SNIMLJENO SAMO 7 EPIZODA I TOLIKO...

    SKINI OBAVEZNO.

    GOSSIP GIRL JE MEDJUTIM VELIKO RAZOCARENJE.
    PRATIM TVOJ BLOG, A JA KRECEM LAGANO
    http://bojana-ciric.blogspot.com/
    POZ

    ОдговориИзбриши
  13. Nisam nikada gledala, trebala bih!! :)


    Cool blog imaš, želiš se možda pratiti?

    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    ОдговориИзбриши
  14. Meni je nedjelja isto najdraza. Za svih tisucu serija koje gledam. :) A malim lazljivicama jos uvijek nisam dala sansu, ali bas bih mogla. Svidja mi se blog.

    ОдговориИзбриши
  15. ne stizem nikakooo, cekam da zavrsim sa gossip :) ali me bas kopka kakva je :)

    ОдговориИзбриши
  16. totalno sam navucena na ovu seriju, obozavam je <3

    ОдговориИзбриши
  17. posto cekam septembar za desperate housewives i g.g. mogla bih ovu da pocnem da gledam, iako nemam bas kad...:)

    ОдговориИзбриши
  18. I love this show, is one of my favourites :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. O moj Bože! :)
    Obožavam PLL, stvarno obožavam :)

    Karla :*

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...