среда, 04. септембар 2013.

Cruella de Vil


Ne znam za vas, ali ja sam celog svog života opsednuta Diznijem. Naša generacija je odrastala na najlepšim i najzdravijim crtanim filmovima, sa likovima koji se nose u sećanju celog života.
Pre nekoliko dana sam sprovela u delo svoju zamisao od pre par meseci, da jedan pramen kose ofarbam u belo. Svi moji prijatelji imali su istu asocijaciju - Kruelu de Vil iz Dalmatinaca. Rešila sam da uz frizuru dodam i prikladnu tašnicu :) Tu je i tašnica sa likom Bambija i ove dve su samo početak kolekcije o kojoj sanjam. 
Volela bih da znam da li vam se dopadaju tašnice. Da li biste ih nosili. I naravno, volite li Diznijeve crtane?
Tašnice možete pogledati ovde: tAŠna by Ana Šurdilović
P.S. Unapred se izvinjavam zbog ogromnog broja slika.  

Outfit:
Duks - HandM
Suknja - Terranova
Cipele - ALDO
Tašnica - tAŠna by Ana Šurdilović
Naočare - Six





























21 коментар:

  1. jaooo, napravite i Pocahontas ili Petar Pana! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/31551_602775099757420_745321647_n.jpg

      Evo Petra Pana. A biće svega :)

      Избриши
  2. Nisam fan eksperimentisanja sa kosom ali tebi skroz ok stoji. A tasnice su preslatke, da li moze da se izabere slika ili samo ponudjeno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, hvala :) Može da se izabere, naravno, samo je potrebno da slike budu odgovarajuće veličine, ali oko svega toga možemo da se dogovorimo na stranici :)

      Избриши
  3. Pa ko moze da odoli Diznijevim junacima?Ja sam kupljena skroz!Bambi♥

    cocolocofashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think

    maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry
    black tahitian pearl

    Keep in touch,best wish for you.

    ОдговориИзбриши
  5. Baš lepo izgledaš. SLažem se, kosa ti je predivna

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Jako lep kompliment kada se dobije od nekoga ko se zove Zdrava kosa :)

      Избриши
  6. tasnice su bombonice-a glasam za babmibja, moj omiljeni...em ga + svaki dan citam po deset puta:)

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogo su slatke! :D
    fashionworldbymoi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Soooo nice bags!

    Regards from www.inatrendytown.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Preslatki ste ti i Marijan, hvala sto nama razocaranima u ljubav ulivate nadu u postojanje idealne ljubavne veze! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooo, hvala na ovako savršenom komentaru, potpuno si me raznežila :) Mašemo Marjan i ja :*

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...