недеља, 5. мај 2013.

Golden Prague


Hristos voskrese! Srećan Uskrs svima koji danas slave, želim vam sve najbolje, da ste srećne, zadovoljne i da uživate sa svojim porodicama.
Pre dva dana sam se vratila iz Praga. Sa roditeljima i sestrom tamo sam provela pet predivnih dana. Prag je jedan od najlepših gradova u kojima sam do sada bila, a to je utisak i svih onih koji su imali prilike da ga posete. Ovaj grad muzej vraća vas u neka davna vremena, i što bi moja mama rekla, svakog trenutka očekujete da će pored vas proći Franc Kafka glavom i bradom. Svaki ćošak, svaka kuća, svaki kamen na ulici odiše istorijom. Raj za umetnike, pisce, jednostavno grad inspiracija. Kada ste tamo, ne znate šta ćete prvo da posetite i vidite. U ponudi naše agencije bilo je nekoliko izleta, mi smo odabrali Karlove Vari, ostatak vremena proveli smo u Pragu, jer ga za manje vremena ne možete obići. Prvog dana smo krenuli sa vrha grada, sa Hradčana. Spuštali smo se ka Karlovom mostu, a onda smo zavirili u svaku uličicu, sedeli na svakom trgu, a ima ih mnogo. Ne može da vas ne impresionira činjenica da je u jednoj od ulica Albert Ajnštajn svirao violinu dok je u Pragu predavao na univerzitetu i tamo se združio sa Kafkom. Zatim hotel u kome je vreme provodio Smetana... Pražani znaju šta imaju i to čuvaju kao oči u glavi. Na glavnom trgu postoji sat čiji mehanizam traje već 600 godina! I to ne bilo kakav sat. Na svakih sat vremena, oglašava se zvono i 12 apostola izlaze na prozore. To je prizor koji svakodnevno iščekuje više stotina ljudi. Ukoliko ste ljubitelj piva (ja nisam, ali sam morala da probam) tu su prave pravcate pivnice, u kojima se služi samo jedno pivo, sve u istim kriglama. Atmosfera je neopisiva, a dovoljno o uspehu pivnice govori i činjenica da su je posetili svetski ljudi poput Helen Miren i Bila Klintona (njega možemo da zanemarimo). 
Da li ste nekada bili u Pragu? Ako jeste, kakvi su vaši utisci?

























8 коментара:

  1. wow so nice. thanks for the impressions. i love prague. the last picture is so cute.
    lovely greets
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ОдговориИзбриши
  2. Super su slike.I ja sam posetila ovaj divan grad i nosim lepe uspomene vezane za njega.

    http://milanasweetlife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divne slike videla sam ih jos na facebook-u. Prag je prelep grad bila sam vise puta i uvek mu se rado vracam:)

    ОдговориИзбриши
  4. bila sam i odusevila se, <3 Prag <3

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su odlicne =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. nikako da se organizujem da odem, a zelja mi je veeelika!

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične fotke!:)
    Baš to, jednom bila, i Prag je ostavio toliko jak utisak
    na mene, da ću mu se sigurno ponovo vratiti! :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...