понедељак, 20. фебруар 2012.

New in...

Nema lepšeg osećaja od onog kada uđete u prodavnicu da kupite farmerice, a onda shvatite da nosite manji broj nego ranije. Uh! Meni se to danas desilo i ta sitnica mi je stvarno ulepšala dan. Proleće je stiglo na moju novu majičicu sa vrapčićima. Još jedan prsten sada upotpunjuje kolekciju nakita.
This is what I bought today.




























Majica/Shirt - Koton - 990 dinara.
Farmerice/Pants - Crne 2200 din., teksas 2400 din.
Prste/Ring - Six - 450 din.

17 коментара:

  1. Hello,,,, I just discovered your blog, and I loved it all,,, your photos, your outfits, the truth that you look very pretty and tasteful. Since you and I, and I invite you to stop by my blog, and if you like follow me, we could, share many things, including the comments ...
    wapa kisses
    Gigi

    ОдговориИзбриши
  2. Manji broj farmerica nego ranije - uh, otkad to nisam doživjela :) Slatka bluzica!

    ОдговориИзбриши
  3. bluza je preslatka :)
    i bravo za manji broj! to je uspeh s obzirom na doba godine i obilje slava i svih tih silnih prilika za prejedanje :)

    ОдговориИзбриши
  4. divna bluza. blago tebi, meni se to vec duuugo ne desava, samo se povecavaju brojevi. nadam se da ce bti bolje kad otopli pa se Maksim i ja upustimo u razne avanture!

    ОдговориИзбриши
  5. Predivni su mi prestenčić i bluza, oduševljena sam! :)

    ОдговориИзбриши
  6. divan osecaj :)
    ja bome ne smem u tu shopping avanturu.. bar ne jos :)

    ОдговориИзбриши
  7. ja sam sebi payarila sa istom kragnom u yari....sa lisicama..a ova je predivna,i prsten....
    hehe,joj i ja imam paniku od kupovine farmerica bogme...

    ОдговориИзбриши
  8. wooww, predivna bluza! <3 I pink prsten! :)

    http://myfashionnook.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Bluza sa ptičicama je predivna.
    Za hlače mi se još nikada nije to desilo ;)

    ОдговориИзбриши
  10. majica je super, iako nisam baš veliki fan takvih printova :)


    toujoursanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. majica i prsten su predivni :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...