субота, 14. јануар 2012.

My new pink camera...

Follow my blog with Bloglovin
Imam novi aparat! Pre neki dan sam ga kupila preko interneta, na sajtu Kupindo. Dugo sam razmišljala da li da kupim neki skuplji i profesionalniji, ali sam se predomislila. Treba mi za posao sa tašnicama i za blog, a za te stvari mi nije potreban baš neki poseban model. Konsultovala sam znalce i odlučila da mi model Fujifilm FinePix Z90 baš odgovara. Jedina mana mu je mali zum, ali s obzirom da ne planiram da slikam ptice, sasvim je u redu :) Cena u prodavnicama mu je 14000, a ja sam ga platila 8000. Nov je, kompletno spakovan i sa svim pratećim detaljima. Kupindo mi je jedno od boljih otkrića ove godine.
Do you like my new camera?



Follow my blog with Bloglovin

24 коментара:

  1. Daaa! Super ti je ovaj Berbie aparat! :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Presladak je!Savrsen za nase torbice i lude izlaske;)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo je lep, a obozavam kad fotici imaju ovako veliki ekran pozadi! :D

    ОдговориИзбриши
  4. I dont like pink but I when I saw this post I was like.. LOVE it! Looks cute!!

    ОдговориИзбриши
  5. joj, predivan je :) mislim i da ima dobre funkcije :)

    ja imam iste boje, samo Olympus... radi ko blesav, pupu da ga ne ureknem :) i obozavam sto je pink, al se dragi buni jer nece moci da mi ga krade :D

    ОдговориИзбриши
  6. Baš je sladak.Imam i ja pink Canon i zadovoljna sam,a nisam mogla da odolim zbog boje:)

    ОдговориИзбриши
  7. ja sad razmisljam o novom
    ali naucila sam se da ne padam na boje :)
    cim ga malo udizajniraju na "devojacki" automatski raste cena
    mada si sa ovim bas dobro prosla :)

    ОдговориИзбриши
  8. odlično izgleda, nadam se daćeš biti zadovoljna s njime :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Jao kako je sladak fotic..boja je awesome :)

    ОдговориИзбриши
  10. A bas je fora sto je pink:) I ja sam htela uzeti neki rozi ali ne daju ovi muskarci moji pa to ti je:D Da te lepo sluzi!

    http://internetnagradneigre.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...