петак, 11. новембар 2011.

Da li si dobra kuvarica?

Moram da priznam da mi šerpe i lonci nisu najbolji prijatelji. Nisam vična u kuhinji, ali bih jako volela da budem. Pored mame, koja sprema savršena jela, još uvek nisam osetila potrebu da se pozabavim time. Ali, nije stvar samo u činu kuvanja, već i u onome što mu prethodi, kao i u rezultatima. Biranje namirnica u piljarama, obilaženje rafova i seckanje zanimljiviji su nego što očekujete. Obožavam da idem sa mamom u kupovinu. Vučemo kolica, biramo najlepše plodove i uz to se ludo zabavljamo. A šta sve na pijaci možete da čujete... Nego, da se vratimo kuvanju. Obožavam da gledam kako se sve priprema, da mešam dok se krčka i mirišem đakonije. I malo po malo, postaće i od mene nešto. Još uvek mi treba dosta merenja, prekrajanja i koncentracije, pa se uvek setim onog: "Kuvarice manje zbori, da ti ručak ne zagori". E, za takve slučajeve, tu je divna knjiga koju sam skoro otkrila. Ona je sve ono što jedna žena treba da zna o umetnosti kuvana&pečenja&prženja. Divna "Domaća kuvarica - gastronomsko blago Srbije" je knjiga koju želim u svojoj kolekciji. Osim sadržaja (koji je, by the way odličan), ova knjiga ima i savšeno pakovanje. Nalazi se u drvenoj kutiji, prelepog dizajna i izgleda kao nešto što želite da ostavite svojim unucima, jednog dana. Ja ću je uzeti kod druga koji radi za "Mladinsku knjigu" koja je izdavač. Knjiga košta 6990 din. i može se isplaćivati u 6 rata. Ovo nije sponzorisani post, sve ovo pišem jer zaista to mislim, a ako time pomognem prijatelju, onda sam učinila dva dobra dela :) Uživajte!












































A ovde možete prelistati knjigu:




Open publication - Free publishing

Ako ste zainteresovane i želite da kupite ovu knjigu, pišite poruku mom drugu na FB-u: Oliver.

14 коментара:

  1. ja se bas interesujem za neki kuvar koji ima jela sa naseg podneblja...pogledacu ovo sigurno!

    ОдговориИзбриши
  2. deluje vrlo zanimljivo kuvar sa naseg podrucja:-))

    ОдговориИзбриши
  3. verovali ili ne ja super kuvam :)) hehe,kao i moja mama i baka,mislim,ni priblizno kao one...ali jako to volim,ceo proces kuvanja je zanjimljiv....i zaista samo pustiti mastu na volju,povrce voce pirinac testenine ribe itd itd....ne jedem meso i slatkise,tako da sam u nekoj vrsti tajlandsko kinesko italijanske kuhinje :)))

    ОдговориИзбриши
  4. knjiga je predivna i baš bih želela da je imam jer pre svega obožavam da kuvam, ali mislim da je baš skupa :(

    ОдговориИзбриши
  5. Hehe, imam i ja jedan ooogroman kuvar, ali mi samo skuplja prasinu xD

    ОдговориИзбриши
  6. @Anoniman
    ako obozavas da kuvas i svidja ti se,onda definitivno mozes da odvojis 1165 dinara mesecno za knjigu , jer je na 6 mesecnih rata,sto mu dodje oko 40 dinara dnevno, tako da verujem da je priustiva. Oliver

    ОдговориИзбриши
  7. jao videla sam ovaj kuvar i super je i zelim ga! jedina mana mu je sto je malcice skup,ali nadam se da cu ga jednom dobiti od mame,jer tako nesto samo mama moze da pokloni :)

    ОдговориИзбриши
  8. dobro bi mi dosla ova knjiga...iako bi vjerojatno ostala netaknuta :D

    ОдговориИзбриши
  9. zanimljivo, mada ja ipak vise naginjen stranim kuhinjama
    a opet i nekim modernijim knjigama
    dopada mi se ovaj trend u kome kuvari lice na skoro neke fashion knjige
    ali su specijaliteti unutra prste da polizes :)

    ОдговориИзбриши
  10. Izgleda zanimljivo. Meni se ipak čini da je to previše novca za kuvaricu :/

    Inače kuvanje obožavam. Oduvek sam znala prehraniti se sama, ali do prošle godine nisam imala pojma kako napraviti normalan ručak, ispeći meso, skuvati supe itd. Samostalni život me je naterao da počnem spremati svašta nešto i nije normalno koliko sam to zavolela <3 Od kupovine namirnica, pažljivog slaganja, biranja šerpi, puštanja mašti na volju pri spremanju.

    Nekako mi je draže skupljati recepte od baka, komšinica, prijateljica i sve ih slagati u neku sveščicu-lepoticu, koja će jednog dana biti sto puta lepše nasledje od ma koliko skupe kuvarice :)

    (št one znači da i sama povremeno ne izvalim neke nenormalne sume na kuvarske knjige xD ali one sa lepim koricama, "fashio-like", kao što JK reče)

    ОдговориИзбриши
  11. Ja obozavam da kuvam i veoma sam dobra u tome (tako svi kazu) :) Od kada sam prvi put usla u kuhinju,savladala sam neke osnovne cake i sada cela moja porodica zeli da ja kuvam za njih,umesto moje mame (barem odredjena jela) :) Ovaj kuvar prelepo izgleda.

    ОдговориИзбриши
  12. Knjiga stvarno deluje zanimljivo :)
    Moja mama ne da kuva nego nemam reči :D Ali ja još uvek nisam dobila želju za tim, mada sam uzela pre neki dan preslatku kecelju sa natpisom "Kuvarica početnica" za motivaciju :))

    ОдговориИзбриши
  13. ne volim baš kuhati..više volim nešto kratko napraviti.. gurman sam pa kad me nešto zanima onda se potrudim i napraviti iako mi je draže nešto kupiti već pripremljeno :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...