среда, 15. децембар 2010.

Predivne RINGeRAJA stvarcice napokon u mojim rukama!

Odaaavno sam od najdivnijih Marine i Anje poručila ogrlicu lastavicu i prsten dijamant. Međutim, desila se nezgoda u pošti (doooobro razmislite kada nešto šaljete, mi nismo znale šta se dešava, ali sada znamo). Divna lastavica stigla mi je polomljena. A onda, najveće oduševljenje, Marina i Anja su rešile da mi daju nov nakit, iako su one svoj deo posla odradile perfektno, a za sve ostalo je kriv transport. I ne samo to, kao izvinjenje (stvarno nije bilo potrebe da se izvinjavaju), poslale su mi JOŠ JEDAN PRSTEN!!!! Aaaaaa! Ne znam kako da im se odužim, osim da napišem kako je bilo :) Elem, evo nakita danas kod mene, napokon! Ne znam čemu se više divim... Lastavici koja je toliko ljupka, šarmantnim brkovima ili veličanstvenom dijamantu... Evo, pogledajte i uverite se sami. A za sve ostalo, tu su Marina i Anja na RINGeRAJA FB stranici. Najtoplije preporučujem njihov nakit, ne samo zato što je prelep, nego i zbog unikatnog faktora. Ko će imati kao vaše brkove? Tačno, niko ;)






P.S. Otkrila sam da kada brkove okrenem naopako dobijem ovna. A to je moj znak :D

12 коментара:

  1. Ano draga... Pa hvala. Važno je da nas pošta nije poremetila skroz. Za to su tu poklončići. Od sad nema vazdušastih koverata neho samo cvrste kutijice... :*

    U zdravlju da ih nosis! Cmoka!

    ОдговориИзбриши
  2. jesu predivneeeee i tako jedinstvene!
    zavideceti ceo Nis na njima:D

    ОдговориИзбриши
  3. prekrasno. stvarno prekrasno. a baš ta pošta i mene zeza, a moram naručiti. i budem, uskoro. a ti uživaj u svom prekrasnom nakitu :D

    ОдговориИзбриши
  4. zla poshta :/
    meni su izgubili slovenchki elle. :(
    ali stvarchice su divne, kao i marina&anja
    way to go girls! tako se posluje :D

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti srce!:)
    Bas smo bile tuzne kad si nam javila sta se desilo :(...ali eto,ipak smo uspele sve da sredimo i budemo srecneee...to je najbitnije! ;) jeeej!
    Uzivaj u njima, setaj ih svuda... ;)

    ljubac :*

    ОдговориИзбриши
  6. mwaaaa... Aleksandra sam ustvari ja... ANJA :) hehe...
    :*

    ОдговориИзбриши
  7. divnooo sveeee, da ih cuvas, lepo kombinujes i da uskoro opet nesto novo i dobijes! :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...